quarta-feira, 17 de agosto de 2011

Há Família e famílias











Lower Third: Gonçalo Amaral says that legal action taken by couple brought personal and professional losses


GA: What causes a great loss to my family, mainly to my family and to me, are the other arrests in the scope of a main legal action that is ongoing. The seizure of the authorship rights, of the documentary, for example; the destruction of a company as a guarantee [ref. 1.2 million claim made by the McCanns], I had a firm of legal consulting that was ruined by this couple and by their lawyer… There are various things that have, even, prevented me from exercising a professional activity.


VO: With the denunciation on its way to DIAP, Gonçalo Amaral waits now for the return of the 7500 book copies of ‘Maddie, The Truth of the Lie’






Gonçalo Amaral diz que a ação legal tomada pelo casal trouxeprejuízos pessoais e profissionais

GA:

O que causa uma grande perda para a minha família, principalmente para minha família e para mim, são as outras prisões no âmbito de uma ação jurídica principal que está em curso.

A apreensão dos direitos de autor, do documentário, por exemplo, a destruição de uma empresa como garantia [ref.1200000 alegação feita pelo] McCann, eu tinha uma firma deconsultoria legal que foi arruinada por este casal e por seu advogado ...

 várias coisas que têm, mesmo, me impediram de exercer uma actividade profissional.

VO: Com a denúncia em seu caminho para DIAP, GonçaloAmaral aguarda agora para o retorno dos 7.500 exemplares de livro de 'Maddie, A Verdade da Mentira'
Enviar um comentário