domingo, 13 de junho de 2010

Revoltadas e com razão contra o SS do SM.

Kate McCann - Mother of Madeleine McCann, 25 May 2007:

Jane Hill (BBC): "I met people who didn't go to work for more than a week because everyday they were down on the beach, searching the streets. Did you, as a mother Kate, just sometimes think 'I've got to go and be out there with them. I want to go and just physically look as well."

Kate McCann: (Pause) I mean, I did. Errm... (Long Pause) Errm... we'd been working really hard really. Apart... I mean, the first 48 hours, as Gerry said, are incredibly difficult and we were almost non-functioning, I'd say, errm... but after that you get strength from somewhere. We've certainly had loads of support and that's given us strength and its been able to make us focus really so we have actually, in our own way, it might not be physically searching but we've been working really hard and doing absolutely everything we can, really, to get Madeleine back."


" XXXXX XXXXX - Mãe de XXXXX XXXXXX :

"O caso tem atormentado a minha família, a Ilha e toda a Espanha …..


"Continuamos a verificar os campos e praias, e nunca iremos desistir de procurar…..

"A cada semana o meu pai sai em seu carro olhando e chamando o nome de XXXXXXXXX ".

Kate McCann - mãe de Madeleine McCann, 25 de Maio de 2007:

Jane Hill (BBC): "Eu conheci pessoas que não foram trabalhar por mais de uma semana, porque todos os dias estavam nas buscas, procurando e procurando……

Você, como mãe, Kate, pensou
"eu tenho de ir e estar lá com eles. Eu quero ir e estar lá fisicamente também " ?

Kate McCann: (Pausa) Eu quero dizer, eu fiz. Errm ... (Longa pausa) ... errm ........... "






animatrice — 9 de Maio de 2008 —
A Lenda do Brilho da Lua
conta a história de um rei malvado e invejoso que tenta ...



........ "Seguimos mezclando churras con merinas y con total premeditación y alevosía.".........

...... " Pobre mamá de XXXXXXXXX (no pongo su nombre para que no salga en ninguna búsqueda que le pueda causar más dolor a lo pobre mujer). Las intenciones del papiro, asquerosas. "..........

........ " Pero que estupideces se pueden leer en los papiros !!!!!!!!!!!!!! "

......... " PDL, también era famosa por eso? lo digo por la intención con la que escriben el articulo, que es la de asimilar los caso........ "



Enviar um comentário